loading...
ایان سامرهالدر | Ian Somerhalder
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
اگه شما جای elena بودین با کدوم برادر میموندین ؟؟؟ 11 4836 croline
تصاویر اینستاگرام بازیگران سریال خاطرات خون آشام 1 722 anasalvatore
به نظر شما النا با کدوم سالواتوره میمونه؟ 9 2154 nasimsport
صحبت های داغ ایان سامرهالدر در مورد سفر به ایران 0 2201 bklink1
دانلود قسمت 21 فصل سه خاطرات یک خون آشام 2 1316 fatemeh71
کلمه ای که به ذهنتون میاد 132 6851 tamanna
عکس های منتشر شده از قسمت 21 سریال! 18 2327 tamanna
best pic ian بهترین عکس های ایان از دست ندید/ازدواج ایان و نینا عکس 2 2860 tamanna
##بازی اسم## 278 9843 tamanna
جـدایی ایـان و نیــنا !! خبر داغ 10 4867 tamanna
بیوگرافی ایان سامرهالدر 12 2228 tamanna
**چت روم** 458 16036 tamanna
زنی که حیوان است!!!!! 26 3039 pariajoon
اگه ایان نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 3 1408 pariajoon
ایان سامرهالدر از سال 2000 تا الان( سری اول) 17 3013 pariajoon
اگه دیمن را ببینی چه کار میکنی؟!!! 202 13721 pariajoon
کی چیه کیو داره؟رو کم کنیه ها.... 6 1207 pariajoon
ashnaee 1 564 parpari
عکس های ایان در for Collin Stark: New Outtakes 5 2288 delara
عکس های جدید ایان و بروبچ 1 2135 delara
امیر خسروی بازدید : 3313 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (5)

خاطرات خون آشام پر طرفدارترین یا بهترین؟!

ایان سامرهالدر

تعداد سریال هایی که کامل دیدم تا به حال به هفتاد و خرده ای رسیده و خب همه رو یک جا ندیدم یادمه دو سریال اولی که دیدم Desperate Housewives بود و Heroes. اون موقع ها اصلاً نمیدونستم سریال یعنی چی! فقط فیلم سینمایی میدیدم (الآن که انقدر سریال زیاده که فیلم اصلاً وقت نمیکنم ببینم). یک روز که رفتم از مغازه نزدیک خونمون فیلم بگیرم طرف بهم گفت بیا اینو ببر خیلی خوبه کلی فروختم تا حالا (منظورش Desperate Housewives بود). خلاصه اونو با Heroes گرفتم و اومدم خونه نشستم با پرده پروژکتور ۲ متر در ۲ متر شروع کردم دیدن این دوتا سریال، همینجا بود که معتاد شدم! دیگه طوری شده بود که سریال دانلود میکردم و میدیدم.

 

 

در همین اواسط بود که دیدم زمزمه های یک سریال میاد که کلی طرفدار داره و مردم کشته مرده این سریال اند. منم گفتم دانلود کنم ببینم چیه! از اسمش خب معلوم بود که راجع به خون آشام و ایناست. اون موقع دو فصل از این سریال اومده بود. فصل اول رو دیدم خوشم اومد. از این درگیری بین این دو برادر(دیمن و استفن) خوشم اومده بود و فلاش بک هایی هم که به گذشته میزد جالب بود. در واقع داستانش توانایی اینو داشت که بار سریال رو به دوش بکشه.
من همیشه از یه سریال که خیلی خوشم بیاد به صورت HD با حجم بالا دانلودش میکنم که حالشو ببرم! اینطور شد که تصمیم گرفتم فصل سوم سریال خاطرات خون آشام رو به صورت HD بگیرم.
با شروع فصل سوم خب منتظر این بودم که باز هم هر هفته برای چهل دقیقه این سریال منو سرگرم بکنه. اما تعجب کردم! انگار تهیه کنندگان سریال به کل عوض شده بودند! دیگه خبر از داستان درست و حسابی نبود(با اینکه این سریال برگرفته از یک رمان هستش!). جالب این بود که هر قسمتی هم که میگذشت اوضاع بدتر میشد! اینجا ها بود که دلمو زد این سریال! دیگه اصلاً داستان رو ول کرده بود! تمام غصه تهیه کننده این بود که چهار تا جوون خوشگل و خوش هیکل رو بیاره جلوی دوربین و چهار تا دیالوگ بگن و برن! یه جورایی به آدم بر میخورد! آدم فکر میکنه دارند به شعورش توهین میکنند! تا اواسط فصل این وضع رو تحمل کردم و طوری شده بود که تهیه کننده ظاهراً دیده بود این سه خط فیلمنامه ای که نویسنده ها آماده کردند رو بیشتر از این نمیشه کش داد و یک خط داستان جدید رو شروع کردند، اما بدتر شد! این خط داستانی جدید چیزی جز تکرار گذشته ها نبود!!! (شاخ بازی کلاوس و …).
طوری شده بود که منی که همیشه یک سریال رو با دقت تمام میدیدم، صفحه سریالی که HD با حجم هر اپیزود یک گیگ دانلود کرده بودم رو کوچک میکردم کنار صفحه و در حین اینکه این سریال پخش میشد کارهای دیگه ام رو هم انجام میدادم!
دیالوگ های تکراری! صحنه های مصنوعی و تکراری! کل خلاقیت کارگردان این بود که توی یک اپیزود تا حد امکان شلوار دیمن رو بده پایین! بیشتر از اون، سریال میرفت برای بالای ۲۱ سال! یا مثلاً همینطوری صحنه های بدون لباس از بازیگران مرد یا بدن نما از بازیگران زن سریال میذاشت! و قشنگ توهین به شعور آدم رو میشد به طور واضح دید!
یک سری سریال ها هستند، اگر بخوایم مثال نزدیک بزنیم همین سریال True Bood که اونم راجع به خون آشام هاست! این سریال مثلاً از همون اول اومده گفته سریال برای بزرگتر هاست و مثلاً بالای ۱۸ سال و خب توش صحنه های این تیپی وبدتر زیاد داره. اما داستانش آدم رو جذب میکنه، طوری که اگه همون موارد رو آدم بذاره کنار هنوز سریال جذابه! و تمام غصه کارگردان خلق اینطور صحنه ها نیست! و کم کم طوری میشه که داستان قوت میگیره و این صحنه ها به مراتب کمتر میشه. اما سریال خاطرات خون آشان دقیقاً بر عکس اینکارو انجام داده! انگار یکی اومده بهشون گفته با این لحن که: “داستان ماستانو ول کن بابا! چهار تا بچه خوشگلو بذار تو یه سکانس هر چی گفتند گفتند! مهم اینه که طرفدار زیاد داشته باشیم.”
اما خب اینجا باید گفت داشتن طرفدار بیشتر به چه قیمتی؟! متاسفانه طبق معمول همه چیز برمیگرده به پول و اینجور چیزا و هر چی تماشاگر بیشتر پول بیشتر! هر چی کش دادن بیشتر پول بیشتر!
خلاصه که بدجوری تو ذوقم خورد! الآنم میدونم خیلی ها با خوندن این مقاله دارند فحشم میدن و میگن خاطرات خون آشام بهترین سریالیه که دیدند! و اگر دوست ندارم مجبور نیستم ببینم!
اینجا دو نکته وجود داره، یکی اینکه یه سریال رو که من ببینم باید بقیه اشم ببینم نمیتونم وسطش ول کنم یهو، خیلی ها هم اینطوریند. مورد دیگه اینکه آدم لازم نیست حتماً از یک سریال خوشش بیاد و از خوبی هاش بنویسه! میتونه بیاد نظراتشو بگه و سریال یا فیلم مورد نظر رو نقد بکنه.
ولی به خدا خاطرات خون آشام بهترین نیست، بهتر از اون انقدر سریال هاست که تعدادشون از انگشتان دست هم فراتر میره! خیلی ها که میگن بهترینه، سریال دیگه ندیدند یا چیز خوبی ندیدند!
باید گفت خاطرات خون آشام الآن زیر خنجر (تیغ) قرار گرفته!
و تنها راه رهایی از این وضع اینه که بیشتر به داستان بپردازه تا به چیزی که دهن هواداراشو آب میاندازه! البته وقتی بشینی به این جمله فکر بکنی احمقانه به نظر میاد!
چون اولاً خنجر و تیغ کجا بود؟ کلی هم طرفدار داره فکر کنم ده تا فصل رو هم برای خودش از الآن رزرو کرده! احتمالاً اگه داستان های کتاب هم تموم بشه اینا از خودشون داستان در بیارن! (خیلی بعیده البته ولی خب پوله دیگه!)
دوماً کدوم احمقی میاد لقمه رو از دهن کسی بگیره که گشنه است و داره کلی پول بهش میده و خواهد داد؟!
اینجاست که به این نتیجه میرسیم که در آخر هم مهم نخواهد بود و این سریال همینطور پرطرفدار باقی میمونه تا یک عده از دیدن تصاویر اینطوری خوششون بیاد و یک عده هم ببینند کی به کی میرسه آخرش و طرفدارهای یکی همه خشمگین و ناراحت و طرفدارای دیگری کلی خوشحال و خرسند! یا ایرانی بازی در میاره و آخرش همه چی به خوبی و خوشی میگذره عروسی ومپایری هم میگیرند!
سبکیه اینم برای خودش بلاخره، اما بدیش این بود که از اول نمیدونستم قراره اینطوری بشه این سریال وگرنه دیدنش رو شروع نمیکردم!
 
کلام آخر اینکه فصل سوم خاطرات خون آشام کلاً ارزش و پتانسیل سه یا چهار اپیزود رو داشت! و این رو فقط من و کسانی که با من هم عقیده هستند نمیگن! من اینو از طرفدار های دو آتیشه این سریالم شنیدم!
حالا که شروع کردمو مجبورم ببینم امیدوارم در فصل چهارم که دو سه ماه دیگه میاد داستان پر کشش و قوی تری داشته باشه تا ما هم لذت ببریم و سریال رو Full Screen نگاه کنیم!
 
همانطور که میبینید ما به نظر طرفداران این سریال احترام گذاشتیم و اولین مطلب داغ مجله رو سریال خاطرات خون آشام قرار دادیم و حتی جایزه قرعه کشی رو هم از این سریال گذاشتیم، چون طرفدارهای زیادی داره و همه سریال دوستان برای ما عزیزند. حتی عکس های روی تی شرت رو هم از همه نوع گذاشتیم که یه موقع طرفداران این سریال فکر نکنند با سلیقه و نظر شما خصومتی داریم. اینها فقط نقد، سلیقه و نظر من بود.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط vahi در تاریخ 1392/11/04 و 15:16 دقیقه ارسال شده است

mnam movafeqam k fasle 3 ziad jazzab nabood vali daare behtar mishe amma na me3 avalesh

این نظر توسط reihaneh در تاریخ 1392/08/15 و 11:23 دقیقه ارسال شده است

ولی من با تمام احترام با نظرت مخالفم.قبول دارم در بعضی از قسمتها در مورد بعضی اتفاقات زیاده روی شده ولی داستان در کنارش پیش میره و قابل پیش بینی نیست اینه که این سریال رو دیدنی می کنه و ادم رو مجبور میکنه که ببینه

این نظر توسط yasaman در تاریخ 1392/07/16 و 16:47 دقیقه ارسال شده است

man estefano mikhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam...
ki javab goooe?????
شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط گلسا در تاریخ 1392/03/25 و 22:46 دقیقه ارسال شده است

عالی بود وجذاب

این نظر توسط عارفه در تاریخ 1392/02/28 و 0:49 دقیقه ارسال شده است

من عاشق دیمن هستم و از شما می خواهم عکس هایتون به روز باشه و تمامی فصل ها رو برای دانلود بگذارید.شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 149
  • کل نظرات : 577
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7336
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 167
  • باردید دیروز : 287
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 167
  • بازدید ماه : 6,853
  • بازدید سال : 32,159
  • بازدید کلی : 1,490,653
  • کدهای اختصاصی
    SEO Reports for iansomerhalder.rozblog.com
    مینی بیوگرافی

    یان جوزف سامرهلدر (به انگلیسی: Ian Joseph Somerhalder) (زاده ۸ دسامبر ۱۹۷۸) بازیگر، مدل و تهیه کننده آمریکایی است. او بیشتر به خاطر بازی در نقش بون کارلیل در مجموعه لاست و نقش دیمن سالواتوره در مجموعه خاطرات خون‌آشام شهرت دارد.

    آخرین اخبار هنرمندان